Zmiany zasad dotyczących obiadów w stołówce szkolnej.
Proszę o zapoznanie się z dokumentami - informacją dla Rodziców oraz deklaracją korzystania ze stołówki szkolnej.
Szanowni Rodzice
Zasady korzystania ze stołówek szkolnych w mieście Płocku
(obowiązuje od 1 stycznia 2017 r.):
- Warunkiem korzystania z posiłków szkolnych jest złożenie deklaracji oraz podpisania umowy. Umowy będą zawierane po 01 września bieżącego roku.
- Opłaty za posiłki będą przyjmowane wyłącznie na rachunek bankowy.
- Opłat będziecie Państwo dokonywać z "dołu" do 15 dnia następnego miesiąca np. za posiłki styczniowe opłatę należy uiścić do dnia 15 lutego.
- Opłata będzie naliczana za faktyczne zjedzone obiady. Warunkiem bezwzględnym jest zgłoszenie nieobecności dziecka do godziny 8.00 w dniu nieobecności. Brak lub zbyt późne zgłoszenie skutkowało będzie naliczeniem opłaty.
- Za nieterminowe wpłaty będą naliczane odsetki ustawowe zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W związku z koniecznością zaplanowania posiłków na miesiąc wrzesień prosimy o wypełnienie DEKLARACJI KORZYSTANIA Z WYŻYWIENIA W STOŁÓWCE SZKOLNEJ dostępnej w załączniku lub pod adresem internetowym http://www.sp18plock.pl w zakładce stołówka, lub w odebrania szkole w pokoju nr 1.
Informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 24 262 98 08 wew. 24
[PDF] Deklaracja korzystania z wyżywienia 2024/25