logo_su
dodano: 2014-10-05
UWAGA KONKURS
Samorząd Uczniowski ogłasza konkurs na logo, które stanie się oficjalnym elementem identyfikacji graficznej Samorządu Uczniowskiego naszej szkoły. Logo powinno się jednoznacznie kojarzyć z SU, ze szkołą i oddawać ich charakter.
Poniżej regulamin konkursu
Konkurs na LOGO Samorządu Uczniowskiego
Szkoły Podstawowej nr 18 w Płocku
Regulamin konkursu
1. Organizatorem konkursu jest Samorząd Uczniowski SP 18 w Płocku
2. Konkurs trwa od 06.10.2014 do 07.11.2014 roku.
3. Konkurs adresowany jest do wszystkich uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 w Płocku.
4. Celem konkursu jest opracowanie projektu logo Samorządu Uczniowskiego w dowolnej technice graficznej. Wyłonione w konkursie logo będzie wykorzystywane do identyfikacji graficznej Samorządu Uczniowskiego.
5. Dostarczanie prac jest równoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu.
6. Osoby dostarczające prace tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu (m.in. ogłoszenie listy uczestników i zwycięzców).
7. Każdy uczestnik może złożyć maksymalnie 1 projekt logo.
8. Prace zgłaszane na konkurs powinny być przygotowane indywidualnie i samodzielnie przez uczestników konkursu oraz powinny być poprawne ortograficznie.
9. Nadesłany projekt powinien być w wersji kolorowej lub czarnobiałej.
10. Projekt powinien być dostarczony na nośniku elektronicznym (CD, DVD lub pendrive).
11. Projekty oraz nośniki elektroniczne powinny być opatrzone imieniem i nazwiskiem oraz numerem klasy autora pracy.
12. Prace należy dostarczyć opiekunom Samorządu Uczniowskiego SP18.
13. Prace będą oceniane z kryteriami: funkcjonalność, pomysł, oryginalność, czytelność komunikatu.
14. Wynik konkursu zostanie podany do wiadomości publicznej na stronie internetowej szkoły.