Niniejsza strona wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), które są zapisywane na Twoim urządzeniu przez przeglądarkę internetową. Więcej o przechowywaniu plików cookies.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego.
Szkoła Podstawowa nr 18 w Płocku im. Jana Zygmunta Jakubowskiego

Aktualności

#Laboratoria Przyszłości – luty

dodano: 2023-02-22

Wirtualna rzeczywistość może poprawić jakość edukacji, dostarczając uczniom niezapomnianych i wciągających doświadczeń, które w innym przypadku nie byłyby możliwe. Co więcej, wszystko to może odbywać się w obrębie klasy. VR jest dostępna dla ucznia i może być łatwo monitorowana przez nauczycieli. Wirtualne doświadczenia mają moc angażowania i inspirowania uczniów w wyjątkowy sposób. Poprzez korzystanie z tej technologii, odczuwamy wrażenie przebywania w zupełnie nowym świecie. Efekt ten jest trudny do opisania słowami dla tych, którzy nie są zaznajomieni z tematem, jednak każdy, kto założy okulary VR, od razu rozumie, co to znaczy immersja.

Zobaczyć Mur Chiński lub Dubaj – miasto marzeń i luksusu, odbyć podróż na Marsa, czy też przenieść się w tropikalny świat dzikich zwierząt pływając z rekinami. Czy to science-fiction? Nie. Takie zajęcia już zagościły w naszej szkole.  System ich zaprojektowano tak, aby w pełni zaangażować uczniów w kreatywne i ekscytujące nauczanie. Wizualizacje miejsc w trybie 360°, trójwymiarowe obiekty i złożone struktury na wyciągnięcie ręki, to wszystko ma na celu przenieść lekcje naszych wychowanków w zupełnie inny wymiar. Wirtualna rzeczywistość, która staje się coraz bardziej popularna w edukacji, ma przede wszystkim za zadanie poprawić jej jakość, a także dostarczyć uczniom niezapomnianych doświadczeń.